مرتضی پاشایی
مرتضی پاشایی
امپراتور پاپ 
قالب وبلاگ
نويسندگان

تقدیم به همه هواداری عزیزم
دوست دارم جواب تک تک کامنت ها و پیام های خصوصیتون رو بدم
باور کنید این کار نیاز به وقت زیادی داره.ازم دلگیر نشیدا...
تا جایی که بتونم جواب پیام ها رو میدم
اما بدونید حتما کامنت ها و پیامهاتون رو میخونم و ازشون واقعا انرژی میگیرم
ممنون که کنارم هستید تو تمام روزهای سال
دوستتون دارم تا ابــــ ـــــد

کلی خندیدم )))))))))))
عالی بود
دوستتون دارم تا ابـــــ ــــــد

یکی هست...
این بار با صدای بچه های تو کلاس
هی درس نخونید حالا

آخرش پدر مادرتون بیان جلو در خونمون

هی میگم بشینید درستون رو بخونید
هی گوش ندید
من چی دارم واسه گفتن جز اینکه بگم
دوستتون دارم تا ابد
ممنون از خانوم عسگری واسه عکس

چی می تونم بگم راجع به این نامه ؟ شما جوابشو بدین :


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: مرتضی پاشایی در فیسبوک، ،
برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

مرتضی جان, نباشی من هیچ حسی به روز برفی ندارم .............................................. " دوستانی که تمایل به نویسندگی در این وبلاگ رو دارن از طریق نظرات به من اطلاع بدن... با تشکر لیدا "
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1393
فروردين 1393
امکانات وب
.

ابزار پرش به بالا

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ